meseceva_kci je napisao:
Pucao učenik na nastavnika. Jel' to možda normalno, jel to pravilo? Jel zaslužio? Znaš šta hoću da kažem ...
Znam. Ne kažem ja, niti pravdam. Samo sam htjela da kažem da je bilo toga po gradskim školama, i u zadnje vrijeme ja jednostavno nisam čula ništa tih razmjera, Bogu hvala.
meseceva_kci je napisao:
Koliko sam mogla primjetiti, ti se baviš psihologijom na neki način, i sama znaš da postoje granice do kojih se testira autoritet, protiv njega se većina bori na neki način, kod kuće ili u školi i to je normalna faza razvoja, prelazak djeteta u čovjeka. Ali, postoji razlika između toga i delikvencije, a sve češće srećemo delikvente u osnovnim/srednjim školama, sve pod parolom "mlado, šta ćeš", "djeca su uvijek bila djeca" itd.
Uf, smorila sam i sebe ovim postom.

Nisi smorila, kakav. Tek bih ja smorila kada bih počela da pišem svoja iskustva u radu sa učenicima.
Samo ću kratko reći nešto što je mnoge profesore izbijalo, a taj moj stav se praktično pokazao pijevodećim.
Uvaži učenika, poštuj ga, drži konce u svojim rukama, umjesto kuđenja koristi svaku priliku da ga pohvališ, i nemoj da ti se desi da ti neko od učenika sjedi besposlen. Učenik koji je motivisan za rad, kojem je zanimljivo, s kim si izgradio odnos povjerenja, koji prepoznaje da voliš to što radiš, vratiće ti to troduplo.
Ja imam samo pozitivna iskustva. I opet kažem, prosvetari su znali da veoma bučno negoduju i da se bune kada bih nekog "problematičnog" učenika UKLJUČIVALA umjesto ISKLJUČIVALA.
Kada su na jednoj priredbi vidjeli da sam za glavnu ulogu postavila učenika kojeg se i profesori plaše, mislim da su svi u momentu preblijedili, uključujući i direktora škole koji je bio uvjeren da će ovaj komplet priredbu pokvariti.
Sve njegove maske sam ja razbila, svaku fasadu ogulila, i taj "strašni" dečko predamnom je stajao kao malo pile kojem treba pružiti priliku...
Rekao mi je da je cijelu noć probdjeo učeći tekst, da ne bi mene razočarao, da mi vrati ukazano povjerenje, koje tom djetetu možda niko nije dao tokom cijelog školovanja.
Opet, moj posao je drugačiji, ja sam znala sate i sate provoditi u individualnim razgovorima, ali nisam bježala ni od učionice, to je u mom poslu najbolji način da upoznaš veću grupu učenika i da snimiš kako se ponašaju jedni prema drugima, prema tebi i prema samom sebi.
_________________
Najbolje se slaže s lososom i leptirom.
Klik